اخبار و مقالات

مهم ترین اخبار هفته(هفته دوم بهمن)

اخبار هفته دوم بهمن گیمستان

مهم ترین اخبار هفته دوم بهمن ماه در گیمستان

 

 

سونی شرکت بازی سازی بانجی را به مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار خریداری کرد

در این هفته شرکت سونی استدیوی بازی سازی Bungie را به صورت رسمی با مبلغ 3.6 میلیارد دلار خریداری کرد. از این پس بانجی به یکی از استدیو های سونی تبدیل می شود

 

آیا امکان خرید EA توسط سونی در جواب به مایکروسافت وجود دارد؟

 

بعد از خریداری اکتیویژن بیلیزارد به دست ماکروسافت و خریداری بانجی به دست سونی شایعاتی درباره خریداری شدن EA توسط شرکت سونی به گوش می رسد. این خبر درحالی وایرال شده است که جف کیلی همچین صحبتی را درباره آینده شرکت های ویدیویی گفته است.

جف کیلی: خریدهای بزرگِ بیشتری در صنعت بازی‌ها در مرحله نهایی مذاکره است.

 

جدیت سونی در تصاحب استودیوهای بیشتر پس از بانجی

هیچ دور از ذهن نیست که شرکت سونی برای رقابت با سایر غول های بازی سازی به خرید استودیوهای بیشتر روی بیاورد.

 

نیویورک تایمز بازی پازلی Wordle را خریداری کرد

The New York Times بازی پازلی Wordle را که بسیار بازیی موفق، بوده است در این هفته از سازنده آن خریداری کرد. این بازی مشهور در حالی به فروش رسید که میلیون ها پلیر در حال حاضر به صورت فعال در آن حضور دارند.

 

بازی فوتبال جدید UFL رونمایی شد

در سال میلادی جاری بازی فوتبالی جدیدی برای همه ی کنسول ها و رایانه های شخصی با نام UFL ساخته می شود. این بازی در کنار دو بازی دیگر فوتبال یعنی FIFA و eFootball قرار می گیرد و با آن ها به رقابت می پردازد. علاوه بر این شایعاتی مبنی بر رایگان بودن این بازی به گوش می رسد که این می تواند برگ برنده ی این بازی جدید باشد.

 

قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 به زودی اضافه خواهد شد

 

 

ویندوز 11 جدید ترین ویندوز موجود در بازار جهانی است. شرکت ماکروسافت در ابتدا با توانایی اجرای برنامه های اندروید بر روی ویندوز 11 خبر دارد. اما این اتفاق رخ نداد و برای همین این شرکت اعلام کرده است که آپدیت بعدی این توانایی را به ویندوز اضافه خواهد کرد.

 

احتمال ساخت Uncharted جدید توسط Naughty Dog وجود دارد؟

Margenau که به عنوان انیماتور سینمایی هم در ساخت Uncharted 4 دخیل بود، در برابر این سوال اینچنین پاسخ داد:

هیچوقت نمی‌توانم با قاطعیت بگوییم هرگز. فکر می‌کنم که از بابت آن مطمئن هستم. بله Uncharted یک مجموعه‌ای است که استودیو، من و همکارم کورت عاشق آن هستیم. Uncharted دارای دنیایی است که ما می‌خواهیم چیزهای بیشتری را از آن ببینیم. پس بله. با اطمینان نمی‌توانم بگویم که احتمال ساخت Uncharted جدید وجود ندارد.

احتمال رونمایی از پارت دوم بازی Final Fantast 7 Remake در سال ۲۰۲۲

امسال جشن 25 سالگی فاینال فانتزی 7 بر گذار شد. در جریان این مراسم یوشینوری کیتاسه خبری درباره انتشار پارت دوم این بازی در سال میلادی جاری اعلام کرد. این خبری بسیار جذاب برای طرفداران این بازی و حتی کل جامعه ی گیمینگ است.

 

شایعه: ساخت یک بازی جدید برای PSVR2 توسط هیدئو کوجیما

خبر هایی درباره همکاری هیدئو کوجیما با سلین تریکارت به گوش میرسد. سلین تریکارت یک داستان سرای معروف در حوضه کنسول های VR است. این خبر در واقع این معنا را دارد که هیدئو کوجیما در حال ساخت یک بازی VR است و از آنجایی که سونی با او همکاری دارد به احتمال زیاد این بازی برای PSVR2 عرضه خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها