آموزشی, اخبار و مقالات

تعمیر دستگاه بخور سرد

تعمیر دستگاه بخور سرد
تعمیر دستگاه بخور سرد

5 مشکل رایج با تعمیر دستگاه بخور سرد و نحوه رفع آنها

در این بخش میخواهیم در مورد تعمیر دستگاه بخور سرد و مشکلات رایج در مورد آن صحبت کنیم.

 

تعمیر دستگاه بخور

شما برای مقابله با خشکی و سایر مشکلات سلامتی از هوای خشک ناشی از هوای سرد زمستانی، یک دستگاه مرطوب‌کننده می‌خرید. اما گاهی اوقات راه حل به یک مشکل تبدیل می شود. یا رطوبت ساز مه تولید نمی کند یا از همان ابتدا روشن نمی شود. ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که چرا شما با این مشکل روبرو هستید.

تعمیر دستگاه بخور سرد

در اینجا یک راهنمای کوچک وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید چه مشکلاتی ممکن است مانع کارکرد موثر رطوبت‌ساز شما شده و چگونه آنها را برطرف کنید.

رطوبت ساز روشن نمی شود

رایج ترین مشکلی که مردم با رطوبت ساز در تعمیر دستگاه بخور سرد خود تجربه می کنند این است که وقتی آن را روشن می کنید شروع به کار نمی کند یا به طور ناگهانی متوقف می شود. اگر رطوبت ساز روشن است اما کار نمی کند، باید دو مورد را بررسی کنید. مطمئن شوید که سیم به درستی به پریز وصل شده است. اگر مشکل همچنان پابرجاست، ببینید پریز برق شما کار می کند یا خیر. همچنین ممکن است با مشکل فیوز مواجه شوید.

علاوه بر این، ویژگی قفل کنترلی که در مدل‌های خاص موجود است نیز ممکن است از کارکردن رطوبت‌ساز جلوگیری کند. مطمئن شوید که خاموش است و عملکرد عادی بازیابی می شود.

هیچ بخوری در حال دمیدن نیست

حتی زمانی که رطوبت ساز شما به طور معمول روشن می شود، ممکن است بخار یا مه تولید نکند. ممکن است سه دلیل اصلی وجود داشته باشد که چرا شما با این مشکل روبرو هستید. باید بررسی کنید که آیا مخزن داخل آن آب دارد یا خیر. همچنین اگر داخل دستگاه شما گرفتگی داشته باشد ممکن است اتفاق بیفتد. رطوبت ساز شما ممکن است به دلیل تجمع آب سخت مسدود شود که می تواند باعث رسوب مواد معدنی در داخل مخزن شود.

استفاده از آب مقطر یا آب معدنی می تواند از بروز مجدد این مشکل جلوگیری کند. تمیز کردن مرطوب‌کننده به‌طور مرتب و تعویض آب مقطر می‌تواند مشکل را حل کند. برای تعمیر و نگهداری می توانید با بخش ارائه دهنده خدمات تعمیرات دستگاه بخور تماس بگیرید. 09102218099

آب از آن نشت می کند

نشتی مرطوب کننده می تواند بدترین کابوس شما باشد. نشتی باعث می شود که سطح آب به آرامی به زیر حداقل حد لازم برای کار دستگاه کاهش یابد. اگر گودال آب روی زمین وجود داشته باشد، احتمالاً از نشت آب می آید. برای حل مشکل باید منبع را پیدا کنید.

ترک در مخزن ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. دلیل دیگر می تواند درپوش های نامناسب آب بندی باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام اجزای رطوبت ساز خود را محکم و به درستی ببندید تا از نشت آب در آینده جلوگیری کنید.

گرد و غبار تولید می شود

اگر از آب سخت برای رطوبت ساز خود استفاده می کنید، ممکن است مقداری گرد و غبار همراه با مه از آن خارج شود. این وضعیت نگران کننده به نظر می رسد به خصوص اگر رطوبت ساز شما در گوشه ای تاریک قرار گیرد. باعث می شود گرد و غبار سفید بیشتر نمایان شود.

مقصر در این وضعیت محتویات معدنی است که پس از تبخیر مه باقی می ماند. استفاده از آب مقطر یا معدنی به جای آن از بروز مجدد چنین مشکلاتی در آینده جلوگیری می کند. اگرچه گرد و غبار برای سلامتی شما مضر نیست، اما همچنان می تواند به رطوبت ساز آسیب برساند.

بوی نامطبوع از دستگاه

مکان های مرطوب خانه کپک ها و باکتری های مختلف هستند. هنگامی که رطوبت ساز خود را روشن می کنید و بوی نامطبوع به مشام می رسد، ابتدا باید فیلتر را بررسی کنید. این بو معمولاً به دلیل رشد قارچ در داخل واحد ذخیره آب یا از فیلتر کثیف ایجاد می شود.

این مشکل با تمیز کردن رطوبت ساز و تنظیم یک برنامه تعمیر و نگهداری منظم حل می شود. پس از هر بار استفاده باید مخزن را بشویید، اما سیستم در بیشتر موارد باید هفته ای یکبار تمیز شود. فیلترهای کثیف نیز باید تعویض شوند.

علاوه بر مشکلات ذکر شده در بالا، می توانید مشکلات فنی مانند چشمک زدن چراغ نشانگر خود، تراکم در اطراف پنجره ها و پایداری رطوبت ساز خود را تجربه کنید.

درصورت نیاز به خدمات تعمیر دستگاه بخور با کارشناسان ما در گیمستان تماس بگیرید: 09102218099

 

سوالات متداول در مورد تعمیر دستگاه بخور سرد

آیا تعمیر دستگاه بخور سرد در شرق تهران هم انجام میدید ؟

بله . تیم متخصصین گیمستان تعمیر دستگاه بخور سرد در شرق تهران را هم انجام میدهد فقط کافیست با شماره زیر در تماس باشید 09102218099

آیا گیمستان تعمیر دستگاه بخور سرد در شیراز را هم انجام میدهد ؟

بله , تیم متخصصین گیمستان در بخش تعمیرات تخصصی خود تعمیر دستگاه بخور سرد در شیراز هم انجام میدهد برای اینکار با شماره 09102218099 در تماس باشید

آیا متخصصین گیمستان تعمیر دستگاه بخور سرد در کرج را هم بر عهده میگیرد ؟

متخصصین خبره گیمستان تعمیر دستگاه بخور سرد در کرج را هم انجام میدهد . فقط کافیست با شماره 09102218099 تماس حاصل فرمایید

چگونه برای تعمیر دستگاه بخور سرد در اهواز اقدام کنیم ؟

کافیست با یک تماس با شماره 09102218099 خدمات تعمیر دستگاه بخور سرد در اهواز را دریافت کنید

آیا تعمیر دستگاه بخور سرد در اصفهان را هم انجام میدهید ؟

بله کافیست با شماره 09102218099 تماس حاصل فرمایید و با کارشناس ما در مورد تعمیر دستگاه بخور سرد در اصفهان مشورت بگیرید

آیا تعمیر دستگاه بخور سرد غرب تهران را انجام میدید ؟

بله ,حتی سریع تر از موعد هم ممکنه کارتون انجام بشه فقط کافیه با شماره 09102218099 تماس بگیرید تا تعمیر دستگاه بخور سرد غرب تهران برای شما انجام شود

 

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موبوتب
4 ماه قبل
امتیاز :
     

الان توی آلودگی کلا بخور داشته باشین تو خونه یا از اینا که توی ماشین استفاده می شه خیلی خوبه