اخبار و مقالات

تعمیر دستگاه فلزیاب طلایاب

چرا فلزیاب من کار نمی کند و چگونه آن را تعمیر کنیم
زمان مطالعه: 25 دقیقه

تصور کنید که یک ساعت در ماجراجویی فلزیابی آخر هفته خود هستید و بدترین سناریو سر زشت خود را نشان می دهد. فلزیاب شما کار نخواهد کرد. یا دیوانه وار صدای بوق را متوقف نمی کند یا اصلاً کاری انجام نمی دهد.

خبر بد: بدترین زمان ممکن برای این اتفاق است و ممکن است با افزایش ناامیدی دچار وحشت شوید.

خبر خوب: علل احتمالی زیادی وجود دارد و اکثر آنها بدون تلاش زیاد قابل تشخیص و رفع هستند.

در این پست وبلاگ، برخی از مشکلات رایج‌تری که ممکن است مانع فلزیاب شما شوند را بررسی خواهیم کرد. و، ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید فلزیاب خود را از آسیب فیزیکی تعمیر کنید، و همچنین راه هایی برای تعیین موفقیت آمیز علت اصلی دیگری که باعث سردرد شما می شود.

بنابراین، اگر سفر فلزیاب شما متوقف شده است، زیرا فلزیاب شما کار نمی‌کند، قبل از اینکه سفر شما متوقف شود، ادامه مطلب را بخوانید.

چرا فلزیاب من کار نمی کند؟

  • آسیب فیزیکی
  • دماهای شدید
  • سیگنال های غلط
چرا فلزیاب من درست کار نمی کند؟

دلایل زیادی برای کار نکردن فلزیاب شما وجود دارد.

یک فلزیاب خراب می تواند بسیار ناامید کننده باشد، به خصوص اگر در وهله اول ندانید چرا کار نمی کند.

نکته کلیدی برای حرکت رو به جلو این است که بفهمید چرا عملکرد فلزیاب شما به اعماق آن شیرجه زد. در حالی که آشکار کردن علت ممکن است دشوارتر باشد، در اینجا برخی از دلایل رایج‌تری که در یافتن گنج با مشکل مواجه هستید، آورده شده است.

آسیب فیزیکی به فلزیاب
آسیب فیزیکی به اندازه کافی آسان است که به عنوان یک دلیل احتمالی برای نگرانی تشخیص داده شود.

آسیب فیزیکی به واحد شما – یکی از رایج ترین مشکلات فلزیاب آسیب به واحد فیزیکی است.

خواه سیم پیچ ترک خورده باشد یا براکت نصب فلزیاب شما شل باشد، فلزیاب ها ماشین های ظریفی هستند که به راحتی می توانند با یک ضربه کوچک یا سقوط از روی زمین پرتاب شوند.

خبر خوب در مورد آسیب فیزیکی این است که تشخیص آن معمولاً آسان است و می تواند در وقت شما صرفه جویی کند تا بفهمید چرا آشکارساز شما به طور ناگهانی قابلیت های عمق را از دست داده است. رفع این نوع مشکلات نیز نسبتاً آسان است و فقط به چند ابزار نیاز دارد که می‌توان آن‌ها را در اطراف خانه پیدا کرد یا با هزینه نسبتاً کم خریداری کرد.

سیگنال های غلط
سیگنال های نادرست یک علامت رایج از تعدادی علل مختلف است.
سیگنال های کاذب – سیگنال های کاذب یکی از رایج ترین مشکلات تشخیص فلز هستند، بدون توجه به کاربر یا ماشین.

سیگنال کاذب زمانی است که فلزیاب شما خاموش می شود، اما فلزی در آن منطقه پیدا نمی شود. این می تواند ناشی از چندین چیز باشد، از جمله خطوط برق، سایر فلزیاب ها، تنظیمات فعلی شما، تلفن های همراه یا حتی تداخل از خود زمین.

خوشبختانه، اکثر فلزیاب ها دارای ویژگی های پیشرفته ای هستند که می توانند به شما در حذف سیگنال های اشتباه کمک کنند. با استفاده از تنظیمات تشخیص و حساسیت، می توانید به فلزیاب خود کمک کنید تا سیگنال های نادرست ناشی از خطوط برق، سایر فلزیاب ها یا حتی تلفن همراه خود را نادیده بگیرد.

تنظیم این تنظیمات همچنین برای برخورد با سیگنال های نادرست از مناطق بسیار معدنی ایده آل است. با درک اینکه چگونه و چرا باید فلزیاب خود را متعادل کنید ، می‌توانید تعداد سیگنال‌های نادرست ناشی از تداخل از زمین را به حداقل برسانید.

تمرین خوب برای تعادل زمین
تعادل منظم زمین کلید تشخیص مناسب است.
در واقع، تمرین خوبی است که قبل از هر جلسه فلزیاب، فلزیاب خود را متعادل کنید، به خصوص اگر قصد دارید فلزیاب را در منطقه جدیدی انجام دهید.

اگر هنوز مشکل دارید، قبل از اینکه به دنبال کمک خارجی باشید، توصیه می کنم اگر قبلاً این کار را نکرده اید، از پوشش سیم پیچ جستجو استفاده کنید.

پوشش سیم پیچ جستجو کمک می کند تا از سیم پیچ جستجوگر فلزیاب شما در برابر ضربه ها و کبودی های ناشی از قطعات کوچک فلزی مانند میخ که اغلب در زمین یافت می شوند محافظت شود. شناخته شده است که این دنگ ها اغلب باعث ایجاد سیگنال های نادرست می شوند.

در حالی که پوشش سیم پیچ جستجو همه سیگنال‌های نادرست را حذف نمی‌کند، می‌تواند به کاهش تعداد سیگنال‌های نادرست دریافتی شما کمک کند و پیدا کردن چیزهای خوب را آسان‌تر کند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها