آموزشی

چگونه لپتاپ را ویروس کشی کنیم

چگونه لپتاپ را ویروس کشی کنیم

چگونه لپ تاپ را ویروس‌کشی کنیم ؟

سلام دوستان گل , میایم با بررسی سوال های پرتکرار این دفعه با ” چگونه لپتاپ را ویروس کشی کنیم ” . سوالی که وقتی کسی لپتاپش کند میشه به ذهنش میرسه . حالا یه ذره راجب ویروس کشی حرف میزنیم بعد سراغ یه دلیل مهم تر.

بیشتر دلایل ویروسی شدن لپ تاپ فریز شدن دستگاه، ایرادات نرم افزاری و ضعف سیستمی هستند. علائم مختلفی می‌توانند نشان دهند یک لپ تاپ ویروسی شده و علائم مشخصی ندارد. در این مطلب قصد داریم نحوه ویروس کشی لپ تاپ را مطرح کنیم.

 

نحوه ویروس کشی لپ تاپ

بیشتر افرادی که دارای لپ تاپ هستند می‌توانند با مسئله ویروس در دستگاه خود مواجه باشند. بیشتر ویروس‌ها نوعی بدافزار هستند که به بخشی از سیستم نفوذ پیدا کرده و موجب درگیری کلی لپ تاپ می‌شوند. گاهی اوقات ویروس‌ها حتی موجب پاک شدن بخشی یا کلی از اطلاعات هم خواهند شد. بنابراین چنین مسئله‌ای جدی بوده و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

 

بهترین آنتی ویروس برای لپتاپ ایسوس

برای ویروس کشی لپ تاپ می توان از آنتی ویروس ها کمک گرفت. گاهی اوقات آنتی ویروس خارجی بوده و گاهی می تواند آنتی ویروس ویندوز باشد.

 

بیشتر بخوانید:

آیا لپ تاپ شما کند هست ؟ با این روش به طور قطعی مشکل کندی سرعت لپ تاپ را حل کنین: حل مشکل کندی سرعت لپ تاپ

 

برندهای مختلفی از آنتی ویروس های خارجی چون Defender Windows ، Security Norton ، Malwarebytes Anti-Malware، Antivirus Avast و Security Smart ESET وجود دارند که در زمینه ویروس کشی کمک شایانی می کنند. اما برای بدست آوردن آنها باید هزینه کرد. اما آنتی ویروس ویندوز به رایگان دردسترس افراد بوده و نیازی به پرداخت نیست ( و از آزماشگاه AV-Test نمره قابل قبول 5 را دریافت کرده)

Test Microsoft Windows Defender Antivirus 4.11 for Windows 10 (172247) | AV- TEST

دیگر روش استفاده از دیگر ابزارها ماننده Defender Windows ویندوز بوده که نقش آنتی ویروس را ایفا کرده و موجب می‌شود تا ویروس شناسایی شده و سریع مرتفع شود. ( نظر منو بخواین همین دفندر کافیه 🙂 مگه شماها چه سایتایی میرین ؟؟؟؟ )

 

ویروس کشی لپتاپ مک

علاوه بر سیستم عامل ویندوز، لپ تاپ با سیستم عامل مک هم دچار ویروس می‌شود، بنابراین افراد می‌توانند با ابزارهایی چون Gatekeeper، Sandboxing و XProtect به ویروس کشی لپ تاپ مکی خود بپردازند.

با تمام این اوصاف نابودی ویروس در یک لپ تاپ چندان دشوار نیست و روش‌های مشخصی دارد. شاید بسیاری تصور می‌کردند مک ویروسی نمی‌شود اما سخت در اشتباه بوده و این سیستم عامل هم دچار بدافزار می‌شوند

 

آیا واقعا ویروس دلیل کندی لپ تاپ است ؟

اگر شما از کندی لپتاپ ناراضی هستین و سریع به گفته دیگران که ویروسی هست لپتاپتون استرس میگیرین و به فکر ویروس کشی میروید , به نظرم کمی تامل کنین.

درسته که شما دائما مورد تهدید توسط ویروس ها هستید ولی ویروس همه ماجرا نیست …. ماجرای علت کندی لپ تاپ چیز دیگری است.

 

افزایش سرعت لپ تاپ

حالا که صادقا دنبال اقزایش سرعت لپتاپ بودید . تبریک میگم ! جای درستی اومدید.

بهترین راهی که هم خودم تست کردم (روی یک لپتاپ 15 ساله !) هم برای دوستانم درست کردم همین است و بس !

  1. افزایش مقدار و سرعت رم
  2. نصب کارت حافظه SSD به جای hdd

هزینه خرید این دو قلم زیر 1 میلیون هست و شما با این سرمایه گذاری به لپتاپ خود جان جدیدی میدهید و بسیار متحیر خواهید شد !

 

Crucial-BX500-SSD-120GB-240GB-480GB-1TB-2TB

خرید ssd ارزان

شما میتوانید از گیمستان , ssd ارزان با کیفیت و گارانتی اصالت و کیفیت خریداری کنید و نصب کنید . لازم به ذکر است شما هم میتوانید هم از hdd استفاده کنید هم از ssd ! فقط قبلش با پشیبانی مشورت کنید.

اگرهم وقت کافی ندارید , شرکت گیمستان با بهره گیری از متخصصان مطرح کامپیوتر این کار را برای شما انجام میدهند.

تماس با پشتیبانی گیمستان

 

“صادقانه به شما میگم ! دنبال راه دیگر نگردید , راهش همین است راهی که من رفتم و دیدم و تست کردم نه با انتی ویروس لپتاپ شما سرعت میگیره نه با برنامه های booster”

خرید ssd ارزان

 

 

منبع مقاله چگونه لپتاپ را ویروس کشی کنیم

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها