اخبار و مقالات

مهم ترین اخبار هفته(هفته سوم بهمن)

اخبار هفته سوم بهمن گیمستان

مهم ترین اخبار هفته سوم بهمن ماه در گیمستان

 

 

ساخت بازی GTA VI رسما توسط Rockstar تایید شد

در آخرین اخبار منتشر شده از بازی GTA VI شرکت تولید کننده آن یعنی Rockstar به صورت رسمی کار بر روی این اثر جذاب را تایید کرده است. این شرکت گفته است که کار بر روی ساخت این بازی به خوبی پیش می رود. درباره زمان عرضه این نسخه صحبت های زیادی شده است ولی درستی هیچ کدوم آن ها را نمی شود تایید کرد.

 

بازی Assassin’s Creed جدید به احتمال زیاد متمرکز بر روی مخفی‌کاری است

یک بازی جدید از سری Assassin’s Creed توسط شرکت یوبیسافت برای اواخر سال 2022 تایید شده است. این بازی در واقع قرار بود که یک DLC برای بازی Assassin’s Creed Valhalla باشد ولی این شرکت این DLC را به عنوان یک بازی جدید عرضه خواهد کرد.

 

واکنش منتقدین به بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2: Stay Human در هفته گذشته منتشر شد و توانست نمره خوب 77 را از منتقدین کسب کند. این بازی با گرافیک بسیار عالی و داشتن یک سبک خاص در جهان پسا آخر زمان در کنار زامبی ها و گروهک های متفرق در دل بسیاری از گیمر ها جا وا کرده است.

 

مایکروسافت: بازی های اکتیویژن بلیزارد برای کنسول های سونی و نینتندو عرضه می شود.

مایکروسافت به صورت رسمی در سایت  خود اعلام کرده است که عرضه‌ی بازی‌های محبوب اکتیویژن بلیزارد برای کنسول‌های سونی و نینتندو ادامه خواهد داشت. در واقع این حرکت مایکروسافت یک پشتوانه گیری در برابر بازی های انحصاری دیگر کنسول ها است.

 

عرضه بازی No Man’s Sky برای نینتندو سوییچ در فصل تابستان

بازی No Man’s Sky که توسط استودیو Hello Games تولید شده بود در تابستان امسال برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی نمرات بسیار عالی از نظر منتقدان کسب کرده است همچنین جهانی بسیار بزرگ دارد و تا کنون هنوز بسیاری از نقاط آن هنوز توسط گیمرها کشف نشده است. این اتفاق برای دارندگان کنسول های نینتندو بسیار عالی و جذاب است.

 

عدم پشتیبانی بازی Fortnite از استیم دک

تیم سوئینی که مدیر عامل اپیک گیمز است رسم تایید کرده است که بازی Fortnite از کنسول Steam Deck پشتیبانی نخواهد کرد. پشتیبانی نکردن این بازی از کنسول Steam Deck به ضرر شرکت Valve خواهد بود.

احتمال رونمایی از بازی Bully 2 در آینده

خبر هایی از ساخته شدن بازی Bully 2 توسط شرکت Rockstar Games وجود دارد. تام هندرسون اعلام کرده است که این شرکت به دنبال ساخت قسمت بعدی بازی Bully است. همچنین این شخص گفته است که ساخت این بازی در ابهاماتی وجود دارد ولی احتمال ساخت آن زیاد است.

 

احتمال عرضه بازی Batman Arkham Collection برای نینتندو سوییچ

احتمالاتی از عرضه بازی Batman Arkham Collection برای کنسول نینتندو وجود دارد. این خبر توسط یک فروشگاه اینترنتی در فرانسه منتشر شده است. این فروشگاه با عرضه فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt زود تر از زمان موعد عرضه این بازی برای کنسول نینتندو این خبر را وایرال کرده بود. پس این احتمال نیز وجود دارد که باری دیگر با تکرار این کار خبر انتشار این بازی برای این کنسول را به درستی اعلام کرده باشد.

 

احتمال خارج شدن سرویس Stadia از اولویت گوگل تا تغییر نام این برند

نشریه ی بیزینس اینسایدر خبری را درباره آینده سرویس Stadia بیان کرده است. این نشریه اعلام کرده است که شرکت گوگل این سرویس را می خواهد حذف کند و فناوری های آن را در قسمت های دیگری ارائه کند.

 

انتشار یک بازی موبایلی جدید از World of Warcraft در سال ۲۰۲۲

شرکت بیلیزارد اعلام کرده است که بازی World of Warcraft را می خواهد برای موبایل عرضه کند. این شرکت قرار بود این بازی را از سال 2017 برای سیستم عامل های موبایل عرضه کند ولی بعد از 5 سال دوباره شایعاتی از این خبر در دنیای گیم وایرال شده است.

نینتندو سراغ خریدهای بزرگ نخواهد رفت

برخلاف شرکت های بزرگی همچون سونی و ماکروسافت شرکت نینتندو اعلام کرده است که سراغ خرید های بزرگ نخواهد رفت. این شرکت ژاپنی با کنسول عالی خود توانست جایگاه خوبی در صنعت گیم برای خود ایجاد کند و حالا همه نگاه ها به خرید های بزرگ شرکت های گیمینگ است. ولی نینتندو برنامه ای برای خرید های بزرگ ندارد.

 

این بود اخبار مهم این هفته صنعت گیمینگ

منتظر مهم ترین اخبار هفتگی ما از این سایت باشید.

چگونه در سرویس پلی استیشن ثبت نام کنیم

لطفا نظرات خود را  برای ما کامنت کنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها