اخبار و مقالات

چگونه در سرویس پلی استیشن ثبت نام کنیم

آموزش کامل برای دارندگان کنسول های سونی

سرویس پلی استیشن یکی از بهترین سرویس های موجود در صنعت گیم است. شرکت سونی با بازی های انحصاری و خاص خودش طرف داران بسیار زیادی در جامعه گیمینگ دارد. همین باعث شده است که ثبت نام در این سرویس بسیار مهم باشد. ولی چون کشور عزیزمان در تحریم قرار دارد باعث شده است که ثبت نام در این سرویس با مشکلاتی رو به رو شود. در این جا سعی می کنیم که یک آموزش کامل قرار دهیم تا طرفداران این سرویس با خیال راحت به خریداری کردن از آن اقدام کنند.

Play Station Network:

در ابتدا بعد از وارد شدن به صفحه ایجاد کاربر جدید آیکون New User مانند تصویر زیر انتخاب و کلیک کنید.

 

در این مرحله 2 انتخاب مشاهده می کنید. آیکون Create a User مانند تصویر زیر انتخاب و کیلیک کنید

 

در صفحه ی بعد با تصویر زیر مواجهه می شوید که مربوط به صفحه Sign in to Playstation Network است. مانند تصویر زیر آیکون New to Playstation Network? Create an Accont را انتخاب کنید.

 

در این مرحله باید کشور اکانت خود را انتخاب کنید. یکی از مشکلات اساسی این است که کشور ایران در لیست Country Or Region وجود ندارد و برای همین باید کشوری دیگر را انتخاب کنید. از طرف دیگر هر کشوری را که انتخاب کنید قیمت بازی ها و تمامی چیز های دیگرشان با توجه به کشور انتخابی شما فرخته می شود و حتما در انتخاب آن دقت بفرمایید. پیش نهاد ما برای انتخاب کشور همین کشور در تصویر زیر یعنی کشور آمریکا است.

در این قسمت یک نکته ی دیگری نیز وجود دارد و آن این است که کاربران با سن کمتر از 18 سال نمی توانند حساب کاربری برای خود ایجاد کنند. برای همین کسانی که سن خود را بزرگ تر از سن اصلی خودشان وارد می کنند سن انتخابی را با دقت در جایی یاد داشت کنند تا در صورت فراموش رمز عبور و پرسده شدن سنتان توسط PS آن را فراموش نکرده باشید.

 

در قسمت بعدی باید شهر کشور مورد نظر را انتخاب کنید. این انتخاب نیز در قیمت بازی ها تاثیر گذار است. پیشنهاد گیمستان برای دارندگان کنسول های سونی شهر لس آنجلس و ایالت کالیفورنیا با کد پستی 90210 است. اما بهترین کار این است که در نت بهترین آیپی موجود را جست و جو کنید.

 

در این مرحله باید یک حساب ایمیل به پلی استیشن بدهید. بهتر است که جیمل خود را وارد کنید تا برای مراحل بعدی راحت تر باشد.

همچنین باید یک رمز عبور با شراط زیر انتخاب کنید:

  • رمز عبور باید بیشتر از 8 کاراکتر باشد.
  • باید از اعداد، حروف و علائم نگارشی استفاده کنید.
  • نباید رمز شما دارای 3 کاراکتر تکراری پشت سره هم باشد.

 

در این قسمت شما باید آیدی، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. این موارد برای همه ی کار برای پلی استیشن به نمایش در می آید و در انتخاب آن دقت بفرمایید. وارد کردن نام و نام خانوادگی اصلی خود نیز الزامی نیست و هر اسمی را که می پسندید می توانید انتخاب کنید.

 

بعد از رد کردن مرحله قبل سونی از شما یک تاییدیه برای حسابی که ایجاد کرده اید می خواهد. برای این کار باید از یک گوشی یا وسایل دیگری که به ایمیل یا جیمیلتان متصل است این کار را انجام دهید.

 

می توانید در این قسمت گذینه Verify Later یا Already Verified را انتخاب کنید. اگر مرحله قبلی را انجام داده بود گذینه Already Verified را انتخاب کنید و اگر مرحله قبلی را انجام نداده بودید و بعد می خواستید انجام دهید گذینه Verify Later را انتجاب کنید.

 

این بود مراحل ساخت یک اکانت در سرویس پلی استیشن. 

اگر سوالی داشتید در کامنت ها از بپرسید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها