اخبار و مقالات

بهترین بازی های بلاک چینی درآمد زا

بازی های بلاکچین

بهترین بازی های پول ساز بلاک چینی سال 2022-2021

بازی های بلاک چینی در حال حاضر توجهات دنیای ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است. این بازی ها علاوه بر ایجاد حس لذت با دادن جوایز و هدایای نقدی جامعه گیمینگ را به سمت سرمایه گذاری نیز وارد می کند. در واقع یکی از ترفند های علم اقتصاد ایجاد حس لذت در راه درآمد زایی است.

لیست بازی های بلاک چینی

در اینجا سعی می کنیم که بازی های خوب و معروف بلاک چین را برایتان معرفی کنیم.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Axie Infinity یکی از بازی های در بستر اتریوم است. سبک این بازی مانند بازی پوکمون است و با بروزرسانی های اخیر خود به یکی از بازی های مشهور بلاک چینی تبدیل شده. سرمایه گذاری زیادی بر روی بازی Axie Infinity انجام می گیرد و از آن طرف، سود خیلی خوبی به جیب سرمایه گذاران این بازی وارد می شود.

در واقع فروش Axie (از نوع میستیک) یک روش درآمد زایی برای بازی کنان و تولید کنندگان این بازی به شمار می رود. همین موضوع باعث شده که یک پلتفرم دورن پرداختی با نام Ronin برای این بازی ساخته شود.

 

بازی جعبه شنی (Sandbox)

یکی از بازی های مورد علاقه طرفداران ماینکرافت در بلک چین، بازی Sandbox است. این بازی در بین گیمر های صنعت ارز دیجیتال بسیار محبوب شده. نسخه آلفا این بازی در 29 نوامبر همین سال عرضه می شود. یکی از اهداف این بازی نشان دادن هر چه بیشتر دنیای متاورس است که به خوبی از پس آن بر آمده و کیفیت خود را ثابت کرده است.

 

دیسنترالند (Decentraland)

بازی دیسنترالند یکی از بهترین شبیه ساز های دنیای متاورس به شمار می رود. در این بازی شما می توانید یک آواتار همان گونه که خودتان دوست دارید ایجاد و با بقیه افراد آنلاین در بازی به تعامل بپردازید. در این بازی شما به هر فعالیتی که در ذهن دارید می توانید بپردازید. بازی Decentraland یک بازی برای درک بهتر متاورس است. این بازی شما را به یک انسان نا محدود در فضای بازی خود تبدیل می کند.

 

اسپلینترلندز (Splinterlands)

یکی از بازی های محبوب بین گیمر های بلاک چین بازی Splinterlands است. این بازی با روند سریع شما را در یک نبرد بسیار هیجان انگیز بین دیگر پلیر ها قرار می دهد. Splinterlands به تازگی برای نسخه موبایل منتشر شده و این خبر بسیار خوبی برای کسانی که به دنبال بازی کردن و درآمد زایی هستند.

در بازی Splinterlands شما باید هر چقدر که می توانید کارت جمع کنید. این کارت ها همان آیتم های درآمد زا برای گیمر ها است. این بازی از بلاک چین  HIVE برای بخش ارزی خود استفاده  می کند که این یک تفاوت بسیار زیاد با سایر بازی های معروف در صنعت ویدیو گیم-ارز دیجیتال است.

 

خدایان رهاشده (Gods Unchained)

بازی Gods Unchained از جمله بازی های کارتی است. این بازی از اولین بازی های بلاک چین بود که توکن NFT را ارائه کرد. در بازی Gods Unchained شما باید با دیگران به کارت بازی بپردازید و هرچه کارت های با ارزش تری بدست بیاورید می توانید آن ها را به دیگران یا خوده بلاک چین بفروشید. این بازی با پیشرفت هایی که داشت ارز اختصاصی خودش را نیز عرضه کرد تا بازیکنان راحت تر به خرید و فروش بپردازند.

 

لاست رلیکس (Lost Relics)

یکی دیگر از بازی هایی که در زمینه متاورس ورود کرده بازی Lost Relics است. این بازی به کیف پول Enjin متصل است و به پلیر های خود دست رسی خرید و فروش آیتم های بازی را می دهد. این بازی بسیار شبیه به بازی Diablo است و طرفداران آن قطعا این بازی را دوست خواهند داشت.

 

کلام آخر

یکی از جذاب ترین تفریح های ممکن در قرن 21 بازی های ویدیویی است. این بازی ها تقریبا به طور کامل جایگاه تفریح های دیگر را برای کودکان و نوجوانان گرفته اند. از طرف دیگر با ورود ارز های دیجیتال به بازی ها این تفریح به یک فعالیت درآمد زا نیز تبدیل شد. این اتفاق باعث شد که افرادی با گروه های سنی بالاتر به فکر ورود کردن به این نوع از بازی ها باشند. با این توصیفات در آینده ای نه چندان دور بازی های ویدیویی جای زندگی اصلی ما انسان ها را نیز خواهند گرفت. پس بکوشیم که در استفاده کردن از این تکنولوژی دقت کافی را به خرج بدهیم.

 

لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای ما کامنت کنید.

دنیای متاورس چیست ؟

 

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهروز
شهروز
2 سال قبل
امتیاز :
     

چه جالب نمیدونستم 🤔