اخبار و مقالات

سرویس و نگهداری جاروهای رباتیک هوشمند

سرویس جاروی رباتیک

نمایندگی جاروهای رباتیک هوشمند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، لوازم خانگی هوشمند به منازل ما راه پیدا کرده‌اند. از مهم‌ترین این وسایل جاروهای رباتیک هوشمند هستند که توسط شرکت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. جاروهای رباتیک هوشمند در بسیاری از خانه‌ها وظیفه نظافت را برعهده گرفته و افراد را از انجام این کار خسته‌ کننده و زمان‌بر بی‌نیاز کرده‌اند البته که پس از مدتی این دستگاه ها به سرویس جاروی رباتیک نیازمند خواهند شد.

چرا تمیز کردن جارو رباتیک اهمیت دارد؟

درون بدنه پلاستیکی جاروهای رباتیک چندین قطعه الکترونیکی و مکانیکی ظریف وجود دارد که به دلیل ماهیت دستگاه همیشه در معرض خاک، غبار، کرک و مو قرار دارند. از طرفی تماس براش و بدنه دستگاه با زمین و حرکت بر روی سطوحی مثل فرش و موکت، الکتریسیته ساکن ایجاد می‌کند که باعث جذب بیشتر آلودگی‌ها به سمت دستگاه می‌شود. حتما بارها دیده‌اید پس از انجام عملیات جاروکشی بدنه جاروی رباتیک شما به شدت آلوده و کثیف شده است.

به همین دلیل تمیز نگه داشتن دستگاه برای جلوگیری از نفوذ آلودگی ها به بخش های حساس جاروهای رباتیک اهمیت زیادی دارد. نفوذ خاک و غبار باعث نارسایی قسمت های الکترونیکی و صدمه به موتورهای الکتریکی خواهد شد.

همچنین پیچیدن موهای بلند یا کرک حیوانات خانگی به دور قسمت های متحرک دستگاه مانند براش و چرخ ها، موجب کند شدن و فشار مضاعف بر موتورهای الکتریکی خواهد شد. به غیر از این موارد عادت‌های اشتباه در استفاده از جارو‌های رباتیک، مانند تمیز نکردن براش و مخزن دستگاه، ریختن موادی مانند خوشبوکننده یا ضدعفونی کننده درون مخزن آب، تمیز کردن دستگاه با مواد نامناسب و مواردی از این دست، پیامدهای مخربی را برای جاروی رباتیک شما در‌پی خواهد داشت.

 

نمایندگی جاروی رباتیک

چگونه جارو رباتیک را تمیز کنیم؟

گاهی با فجایعی درون برخی از دستگاه‌ها روبرو خواهید شد که واقعا تعجب برانگیز خواهد بود. حتی در برخی موارد داخل جاروهایی که در ظاهر نو و بدنه ای بسیار تمیز دارند، حجم زیادی از آلودگی و موی حیوانات خانگی مشاهده می‌شود.

پس حتما از تمیزکاری جاروی رباتیک خود غافل نشوید و به صورت منظم بدنه دستگاه، هوزینگ مخزن آب و خاک، براش ها و غلطک دستگاه را تمیز کنید. همچنین مخزن آب و خاک، پد تی کشی و براش های دستگاه را می‌توانید با آب و صابون مایع بشویید و پس از خشک شدن کامل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که فیلتر دستگاه را به موقع تعویض کنید تا به موتور مکنده دستگاه فشار وارد نشود.

سرویس دوره ای جاروی رباتیک

پیشنهاد ما به شما این است که به دلیل عدم دسترسی به بخش‌های داخلی دستگاه، هر شش ماه الی یک سال دستگاه خود را برای انجام سرویس دوره ای به تعمیرکار متخصص جاروهای رباتیک بسپارید. تعمیرکار قسمت هایی که دور از دید و دسترس شما هستند را با روش های اصولی تمیز کرده، قطعات مکانیکی را روغن‌کاری و هرگونه آلودگی  را از روی بورد‌های الکترونیکی رفع خواهد کرد. توجه داشته باشید که باز کردن جارو رباتیک توسط خودتان امکان آسیب جدی به دستگاه و ایجاد هزینه گزافی را برای شما در پی خواهد داشت.

سرویس‌های دوره ای جاروهای رباتیک از خدمات روبوسرویس گیمستان می‌باشد که مشتریان عزیز می‌توانند با خیال آسوده از آن بهره برده و از خسارات احتمالی و هزینه های احتمالی جلوگیری کنند و به عبارتی دستگاه گران قیمت خود را بیمه نمایند.

جهت مشاوره و ارتباط با بخش روبوسرویس با شماره 09102218099 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتسپ پیام بگذارید.

 

نمایندگی جارو رباتیک شیائومی

شرکت گیمستان به عنوان نماینده انحصاری جارو های رباتیک شیائومی در ایران به خدماتی نظیر سرویس جاروی رباتیک , تعمیر جارو رباتیک , قطعات جارو رباتیک و … با بهترین کیفیت و گارانتی اصالت میپردازد.

شما میتوانید با تماس با شرکت گیمستان , جاروبرقی رباتیک خود را تعمیر و رفع ایراد کنید.

شماره مرکز روبوسرویس : 09102218099

واتسآپ روبوسرویس : واتسپ

صفحه تماس با ما گیمستان

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها