راهنمای خرید

آیا جاروبرقی رباتیک خوب است

آیا جاروبرقی رباتیک خوب است

آیا جاروبرقی رباتیک خوب است

آیا جاروبرقی رباتیک خوب است ؟ از چند سال گذشته شاهد روی کارآمد جاروبرقی های رباتیک هستیم که به سادگی یک محیط را از هرگونه گردوغباری پاکسازی می کنند. این نوع جاروبرقی به صورت خودکار طبق برنامه ای که در روی گوشی نصب می‌شود، قابل برنامه ریزی جهت پاکسازی یک محیط خاص هستند. برای مثال می توان از آنها برای تمیز کردن محیطی همچون خانه، کار یا برخی دیگر به کار گرفت.

جاروبرقی های رباتیک مدل های متعددی دارند و تحت برندهای گوناگونی می توان آنها را تهیه کرد. البته قیمتی به مراتب بیشتر از نمونه های دستی داشته و باتوجه به ویژگی های قابل توجه عجیب نیست که گران قیمت باشند. در این مطلب قصد داریم شرح دهیم آیا جاروبرقی رباتیک گزینه مناسبی است یا باید به سراغ همان جاروبرقی های دستی همیشگی رفت.

جاروبرقی رباتیک و مزایا آن

این نوع جاروبرقی ها یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت آنها تمیز کردن خودکار بدون دست داشتن در کنترل دانست. در ادامه به این موارد می پردازیم:

• تمیز کردن محیط بدون نیاز به کنترل

یکی از اصلی ترین ویژگی که در جاروبرقی رباتیکی شاهد آن هستیم، قابلیت تمیز کردن محیط بدون نیاز کنترل فرد است. این نوع دستگاه ها به صورت هوشمندانه می توانند محیط را تمیز کنند و نیازی نیست فرد به صورت دستی در تمیز کردن با این نوع جاروبرقی دستی داشته باشد. چنین جاروبرقی هایی برای افرادی مناسب است که فرصت چندانی برای تمیز کردن خانه ندارند، بخصوص افراد شاغل که فرصتی برای جارو کردن شامل آنها نمی‌شود.

نکته جالب اینجا بوده که می توانید برنامه ریزی داشته باشید تا جاروبرقی طبق آن سر فرصت محیط را تمیز کنید. این برنامه ریزی از طریق اپ اختصاصی دستگاه انجام می گیرد. همچنین باید چنین جاروهایی را برای افراد دارای معلولیت هم مناسب دانست که نمی توانند به استفاده از جارو ساده بپردازند.

• صرفه جویی در زمان

این جاروبرقی ها از آنجایی که انسان در استفاده آنها نقشی ندارد، موجب می شوند تا فرد بتواند به جای جارو کردن به سراغ کار موردنظر خود رفته و در زمان صرفه جویی کند.

• نگهداری کم هزینه و آسان

جاروبرقی های رباتیک برخلاف مدل های دستی هزینه نگهداری کمی داشته و تا سالیان طولانی هم می توان از آنها بهره گرفت. در سوی دیگر کار با آنها چندان پیچیده نیست و افراد در جارو کردن محیط سختی را مشاهده نخواهند کرد و آسوده خواهند بود.

 

• تمیز کردن مناطق سخت

یکی از مزایای عمده جاروبرقی رباتیک تمیز کردن مناطقی است که به صورت ساده نمی توان پاکسازی انجام داد که از جمله می توان به زیر مبلمان اشاره کرد.

 

• عملکردی مناسب در روی زمین سخت

این نوع جاروبرقی ها روی زمین سخت عملکرد خوبی می توانند از خود نشان دهند و گزینه ایده آلی محسوب می‌شوند.

 

خرید جاروبرقی رباتیک

با تمام این اوصاف جاروبرقی رباتیک یک وسیله کاربردی در لوازم خانگی بوده که کمک می کند به سرعت و بدون هیچ مسئله ای محیط خانه خود را پاکسازی کنید. این نوع جاروبرقی ها همانطور که از نامشان پیداست، همچون یک ربات کمک حال افراد خواهند بود.

شما میتوانید جاروبرقی رباتیک را از فروشگاه گیمستان خریداری کنید.

 

خرید جاروبرقی هوشمند

 

اگر دو به شک هستید که چه جارویی مناسب است میتوانید از مقاله زیر استفاده کنید.

مقایسه جاروبرقی رباتیک mop 2 و lydsto r1

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها