نقد و بررسی

بازی Valheim + سیستم پیشنهادی

بازی valheim سیستم مورد نیاز

بازی valheim

این مقاله از سایت گیمستان میخوایم یکی از بازی معروف و جذاب رو بهتون معرفی کنیم که میتونه تا ساعت ها شمارو سرگرم کنه  و بازی valheim سیستم مورد نیاز آن را هم اشاره کنیم.

بازی valheim گیم پلی

بازی والهایم توسط استودیو تازه تاسیس سوئدی به نام iron gate و فقط به دست ۵نفر ساخته شده است ! و توسط کمپانی Coffee Stain و در تاریخ ‌۲ فبریه ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و به عنوان یکی از بازی های پرطرفدار استیم شناخته شد . این بازی در هفته اول عرضه خود حدود یک ملیون فروش رفت و در کمتر از دو هفته این عدد به دو ملیون نفر نیز رسید! و در ماه اول این بازی به ۵ملیون فروش رسید

بازی valheim گیم پلی

بازی جهان باز

بازی valheim یک بازی survival و نقش افرینی در حالت سوم شخص و جهان باز یا open worldاست .این بازی یک بازی تخیلی است بر اساس افسانه های نورس ساخته شده . محیط بازی محیطی شبیه به دوره وایکینگ هاست و شما میتوانید کاراکتر خود را هر طور بخواهید کاستومایز کرده و وارد دنیای valheim شوید و به ماجراجویی بپردازید.

سرپرست برزخ

شما در واقع در بازی نقش سرپرست برزخ را دارید و باید رقیب های باستانی اودین را از بین ببرید و پلیدی ها را از جهان پاک کنید و جهانی با نظم را به ارمغان بیاورید شما باید در جهان بزرگ والهام منابع گوناگونی را جمع آوری کرده و با آنها برای خود سلاح زره شمشیر و …. بسازید و به جنگ با دشمنانتان بروید .

در بازی باس های و موجودات افسانه ای وجود دارند که شما با کشتن آنها میتوانید غنیمت های با ارزشی به دست بیاورید . در بازی اقلیم های زیادی وجود دارد که شما میتوانید آن ها را فتح کنید و حتی شما میتوانید برای فتح دریا ها نیز تلاش کنید و آنها را تصرف کنید . شما میتوانید در بازی برای خود خانه طراحی و وسایل گوناگون تهیه کنید . شما میتوانید در بازی برای خود مزرعه بسازید و غذا های گوناگون درست کنید و هر چقدر غذا شما ارزش بیشتری داشته باشد انرژی بیشتری به شما . اگر شما در بازی غذا مصرف نکنید مشکلات مختلفی گریبان گیر شما میشود و بازی را برای شما دشوار میکند . شما میتوانید در بازی برا خود معجون هایی بسازید که جا های گوناگون به شما کمک میکنند

شما میتوانید این بازی با ۱تا ۱۰نفر تجربه کنید و لذت ببرید

در کل اگر دنبال بازی هایco-op وsurvival و جهان باز هستید و هم علاقه به وایکینگ و افسانه های نورس دارید در خرید این بازی دریغ نکنید.

بازی valheim سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم بازی valheim

 

ویندوز: ۷ یا بالا تر (حتما ۶۴بیتی)

پردازنده: 2/6 GHz Quad Core or similar

رم: RAM 8 GB

گرافیک:GeForce GTX 950 or Radeon HD 7970

ورژن DirectX: ۱۱

فضای مورد نیاز: 1 گیگابایت

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی valheim

ویندوز: ۷ یا بالا تر (حتما ۶۴ بیتی)

پردازنده: i5 3GHz or Ryzen 5 3GHz

 

 

رم:RAM 16 GB

رم جی اسکیل G.Skill Ripjaws V DDR4-3200 CL16

 

گرافیک:GeForce GTX 1060 or Radeon RX 580

کارت گرافیک ایکس اف ایکس XFX AMD Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB

 

ورژن DirectX :11

فضای مورد نیاز: ۱ گیگابایت

 

شما میتوانید قطعات سخت افزار گوناگون را از وبسایت گیمستان با قیمت مناسب خریداری کرده و لذت ببرید

فروشگاه گیمستان

لینک این بازی در استیم

 

آیا بازی valheim برای ps4 موجود است؟

خیر

آیا بازی valheim برای اندروید موجود است؟

خیر

 

امید وارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها