اخبار و مقالات

تعویض خمیر سیلیکون کارت گرافیک

تعویض سیلیکون کارت گرافیک

تعویض خمیر سیلیکون کارت گرافیک

تعویض خمیر سیلیکون کارت گرافیک از جمله کارهایی هست که هرکسی میتواند انجام دهد و در عین حال هر کسی نمی تواند انجام دهد. کارت گرافیک قطعه بسیار حساسی است حالیکه ظاهر ساده‌ای دارد، برای تعویض پد سیلیکون یا خمیر سیلیکون روی کارت گرافیک باید دقت بسیار زیادی را داشته باشید چرا که با یک بی دقتی ساده ممکن است کارت گرافیک گران قیمت خودتان را با دستان خودتان به خاک بسپارید.

تعویض سیلیکون کارت گرافیک

برای تعویض خمیر سیلیکون کارت گرافیک قبل از اینکه اقدام به هر کاری بکنید لطفاً در یوتیوب یا آپارات یا به صورت آنلاین تحقیق لازم را در مورد باز کردن فن ها و ضخامت پد سیلیکون مورد نیاز برای کارت گرافیک تان انجام دهید.

این مورد به ظاهر پیش پا افتاده می تواند کار شما را بسیار آسان کند و ممکن است نیاز به یک متخصص نداشته باشید. نکته مهم تر این است که از چه ابزاری برای تعویض پد سیلیکون کارت گرافیک استفاده می‌کنید. معمولاً چند پیچ بر روی هیت سینک کارت گرافیک قرار دارد که زیر پلمپ های کاغذی قرار گرفته اند و برای برداشتن هیت سینک باید پلمپ کارت گرافیک را باز کنید که البته این مسئله کارت گرافیک شما را از گارانتی خارج می کند. پس قبل از هر اقدامی، این مورد را در نظر داشته باشید

بازکردن هیت سینک کارت گرافیک

پس از اینکه هیت سینک کارت گرافیک را باز کردید باید دقت کنید که از چه پد سیلیکونی با چه ضخامتی برای کارت شما استفاده شده است، همچنین ممکن است در قسمت های مختلف از ضخامت های مختلف پد سیلیکون استفاده شده باشد.

انواع پد سیلیکون

پدهای سیلیکون علاوه بر اینکه در ضخامت های مختلف در بازار موجود هستند میزات انتقال دما ی آنها فرق می کند و یا به زبان دیگر ضریب انتقال حرارت آنها با یکدیگر متفاوت است. پس باید از پد سیلیکونی استفاده بکنیم که ضریب دمای مناسبی داشته باشد، همچنین از منبع مطمئنی خریداری شده باشد و از زمان تولید آن مطمئن باشیم. چون پدهای سیلیکون در صورتی که در شرایط نامطمئنی نگهداری شده باشند و یا اگر از منبع نامعتبری خریداری شده باشند امکان دارد عملکرد صحیحی نداشته باشند و همین مسئله می‌تواند آسیب جدی به کارت گرافیک شما برساند.

در صورتی که نیاز به خدمات تعویض سیلیکون کارت گرافیک دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید ما این خدمات را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کنیم. همچنین در صورتی که نیاز به خرید خمیر سیلیکون و یا پد سیلیکون با کیفیت و تخصصی دارید، میتوانید از این قسمت فروشگاه سایت گیمستان خمیر مورد نظر خودتان را با ضریب انتقال حرارتی و یا ضخامت مناسب انتخاب کرده و خریداری نمایید در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها