اخبار و مقالات

تعمیر جارو رباتیک شیائومی

تعمیر جاروی رباتیک هوشمند شیائومی

تعمیر جاروبرقی شیائومی خدماتی هست که این روزها مردم به دنبال آن می گردند و اما پیدا نمی کند، یعنی کسی به فکر تعمیر این جارو برقی ها نبوده و یا بهتر بگوییم تعمیر جاروی xiaomi به دلیل جدید بودن این دستگاه و نبودن قطعات آن معضل بزرگی برای دارندگان این مدل جارو هوشمند رباتیک می باشد.

تعمبر جارو شیائومی

جاروی رباتیک شیاومی

جاروبرقی های رباتیک شیائومی به تازگی با استقبال زیادی روبرو شده‌اند و معمولاً این جاروها به کارهای خانه و نظافت کمک شایانی می‌کنند و احساس راحتی خوبی به ما میدهند.

عمر جارو برقی رباتیک شیاومی

چاروی شیائومی و یا هر گجت ای که در امور خانه به ما کمک می کند به هر حال دچار استهلاک می شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض یک سری قطعات دارد.

از جمله قطعاتی که نیاز به تعویض دارند می توان به ساید براش ها براش اصلی باتری و ممکن است حتی موتور اصلی جاروی شما نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد.

 

تعمیر جارو رباتیک شیائومی

ما در مجموعه گیمستان به دلیل اینکه علاقه زیادی به گجت‌ها داریم و همچنان به وسایلی که می توانند زندگی ما را راحت تر و مدرن تر کنند، بخشی را برای خدمات تعمیرات گجت های دیجیتال مختلف در نظر گرفته ایم که از جمله آنها از جمله این خدمات تعمیر جاروی رباتیک شیائومی می باشد.

تعمیر جاروی شیاومی

همچنین ما در بخش خدمات پس از فروش جاروی شیائومی تامین انواع قطعات این مدل جارو ها را در دستور کار قرار داده ایم.

در صورتی که به بخش خرید قطعات جاروبرقی رباتیک شیاومی(کلیک کنید) در فروشگاه گیمستان مراجعه بکنید.

از کوچکترین قطعات این مدل جارو ها تا مهمترین قطعات آنها مثل موتور ,  باتری , چرخ های چپ و راست , انواع کابل های فلت و فیلتر جاروبرقی , همچنین برس های اصلی و ساید براش ها، همه و همه را می توانید در فروشگاه گیمستان مشاهده کنید.

در صورتی که قطعه مورد نظرتان را پیدا نکردید می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید تا قطعه مورد نظر شما را تامین کنیم.

02144106140

09124848975

شما می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیر جاروی رباتیک شیائومی و یا سایر گجت ها با شماره های سایت در تماس باشید. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض قطعه خاصی دارید می توانید در فروشگاه از طریق لینک زیر اقدام به تهیه آن قطعه کرده و یا آنرا بما سفارش دهید.

خرید فطعات جاروی هوشمند شیائومی

 

حل مشکل حرکت دایره ایی ربات

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها