آموزشی

چگونه برس جانبی جارو شیائومی را تعویض کنیم ؟

برس جارو شیائومی

چرا باید برس های جانبی جارو رباتیک شیائومی را تعویض کنیم؟


برس های جانبی جاروی شیائومی پس از مدتی دچار ساییدگی می‌شوند و به این دلیل که عمر مفیدی دارند در صورتی که تعویض نشوند کارایی خود را از دست میدهند رشته های پلاستیکی که به برس متصل هستند در اثر سایش با سطوح فرسوده می شوند و یا کنده می شوند و در صورتی که تعویض نگردند هرجا رو عملاً قادر به جمع آوری گرد و غبار و زباله های ریز روی سطوح نمی باشد.

برس جاروی شیائومی

 

تعویض بروز های جانبی جارو رباتیک شیائومی کار سختی نیست شما می توانید با داشتن یک پیچ گوشتی ساده این کار را انجام دهید کافی هست که پیچ های روی جارو رباتیک را باز کنید و برس ها را از جای خود در بیاورید و برس جدید را جایگزین نمایید.

اما نکاتی هم در این زمینه وجود دارند از جمله اینکه برس سمت راست و برس سمت چپ معمولاً با هم فرق دارند و نمی توان از آنها به جای یکدیگر استفاده نمود.

نکته دیگر این است که شما بایستی نمد زیر بر برس را به دقت جایگذاری نمایید این نمد باعث جلوگیری از از سایش برس با بدنه جارو شیائومی می گردد.

برای هر مدل از جارو های رباتیک شیائومی بایستی از برس مخصوص به همان مدل استفاده نمود این شرکت برای هر مدل خرس های مخصوص به خود را ارائه نموده است به شکلی که قالب پشت پیچ این برس‌ها اندازه های مختلفی دارند نمی‌توان یک برس از یک مدل را برای یک مدل جاروی دیگر استفاده نمود.

در صورتی که نیاز به تعویض گلس جاروی رباتیک شیائومی دارید می‌توانید برس ها را از ما تهیه نمایید و یا جاروی خود را به مرکز خدمات پس از فروش جاروی رباتیک شیائومی گیمستان بسپارید تا همکاران ما آن را به بهترین نحو بررسی نموده و تعویض کنند. البته علاوه بر تعویض جا روی شما دستگاه شما سرویس و پاکسازی هم خواهد شد.

برای دریافت این خدمات کافیست با شماره های تماس ما در ارتباط باشید.

0214410610

09124848975

برای مطالعه بیشتر به مقاله تعمیر جارو شیائومی سر بزنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها