آموزشی

چرا وبکم کار نمی کند ؟ + راه حل

چرا وبکم کار نمی کند

چرا وبکم کار نمی کند

در مقاله ” چرا وبکم کار نمی کند ” سعی داریم به جوانب مختلف این مشکل و ارائه راه حل احتمالی برای حل آن بپردازیم

 

چرا وب کم در ادوب کانکت کار نمیکند

گاهی اوقات ممکن است اتفاق افتاده باشد که قصد این را دارید با کسی ارتباط تصویری در اپلیکشن های مختلف مانند واتساپ و اسکایپ برقرار کنید ولی ناگهان وبکم شما کار نمیکند و این اتفاق برای اکثر افراد پس مدتی استفاده می افتد این اتفاق بد و غیر منتظره برای بعضی از افراد بطور ناگهانی اتفاق می افتد

بطور مثال 🙂 امروز کلاس آنلاینه و قراره از شما استاد محترمتون سوال بپرسه و شما باید وبکم خود را روشن کنید ولی یک دفع که ب سراغ فعال کردن وبکم می روید با اخطاری مواجه میشی یا اصلا وبکم شما کار نمیکنه و استاد هم از خجالتتون درمیاد 🙂 البته این مشکل برای کاربران لپتاپ های لنوو و شاید سری لپتاپ های برند دل رایج باشد ولی نمتوان گفت که وبکم لپتاپ های برند ایسوس با این مشکل مواجه نخواهند شد.

 

چرا وبکمم کار نمیکنه ؟

دلیل اصلی کار نکردن وبکم ها پس از مدتی به این دلیل است درایور لپتاپ شما با وبکم گاهی اوقات سازگاری ندارد (این بحث درایور رو حتما جدی بگیرید!)  و منجر به این مشکل میشوند

ولی اگر اطمینان دارید که درایور ها را بطور صحیح نصب کرده اید این امکان وجود دارد که وبکم لپتاپ یا کامپیوتر شخصی تان غیر فعال باشد و در بعضی مواقع این امکان وجود دارد که وبکم شما بر اثر ضربه ای که خورده است اسیب دیده است یا به عبارتی لق شده است و از کار افتاده است و یا در مواقعی با اخطار هایی از سوی سیستمتان مواجه میشوید که احتمال حل این مشکل بسیار ساده تر از آسیب فیزیکی است که به آن وارد شده است.

 

بیشتر بخوانید:

آیا لپ تاپ شما کند هست ؟ با این روش به طور قطعی مشکل کندی سرعت لپ تاپ را حل کنین: حل مشکل کندی سرعت لپ تاپ

 

تعمیر وبکم

  1. بروزرسانی اپ های وبکم در صورتی که آپدیت جدید دارند
  2. فعال کردن وبکم با استفاده از کیبورد لپتاپ یا کامپیوتر شخصی تان
  3. اگر برند لپتاپ شما لنوو است میتوانید با استفاده از نرم افزار خوده لنوو وبکم خود را فعالسازی کنید که بسیار ویژگی خوبی برای لپتاپ های لنوو به شمار می رود.
  4. تنظیمات وبکم خود را چک کنید گاهی اوقات ممکن است تنظیمات وبکم بصورت پیشفرض بر پایه خصوصی باشد که با تغییر دادن آن احتمال اینکه مشکل شما حل بشود وجود دارد
  5. آپدیت کردن درایور های وبکم در صورت نیاز و وجود اپدیت (گاهی اوقات بروزرسانی سیستم احتمال کار نکردن وبکم است و شما باید آن را به نسخه سابق بازگردانید.)
  6. دسترسی دادن به وبکم در برنامه هایی که به آن نیاز دارید شما ورود به این بخش میتوانید اجازه بدهید کدام برنامه حق استفاده از وبکم تان را دارد ( برای انجام این کار وارد بخش تنظیمات شوید بخش امنیت را باز کنید از سمت چپ روی دوربین کلیک کنید و در سمت راست گزینه دسترسی به کمرا را فعال کنید که عمدتا مشکل اکثر لپتاپ ها به اینگونه است که با چند کلیک ساده رفع میشوند )

 

 

گاهی اوقات واقعا شاید نیاز است که وبکم خود را عوض کنید و وبکم قدیمی شما عمرش را کرده باشد. میتوانید وبکم جدید خود را از فروشگاه گیمستان با بهترین پشتیبانی و ضمانت قیمت خریداری و حل کنید.

 

علت کار نکردن وب کم

علت دیگری که وجود دارد وبکم شما کار نکند این است که امکان دارد که ال ای دی وبکم شما روشن باشد اما خروجی وبکم در لیست دیوایس های شما در سیستم تان نباشد

که این مشکل عمدتا برای لپتاپ های لنوو ممکن است بیفتد همانطور که ذکر کرده ایم اکثرا مشکل وبکم ممکن است برا لپتاپ های لنوو اتفاق بیفتد و یکی دیگر از دلایلی که احتمال دارد وبکم شما به آن دلیل کار نکند این است که بعضی از نرم افزار ها وبکم شما را بلاک کرده اند و یا انتی ویروس سیستم تان منجر به آن شده است.

 

منابع مقاله ” چرا وبکم کار نمی کند “

مشکل پیدا کردن وبکم یک اتفاق رایج است که عمدتا اتفاق می افتد و در بیشتر مواقع با روشی ساده حل میشود و در مواقعی دیگر ممکن است به آن اسیب رسیده باشد و نیاز به تعمیر یا خرید وبکم جدید باشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها