اخبار و مقالات

مهم ترین اخبار هفته (هفته اول بهمن)

مهم ترین اخبار هفته اول بهمن ماه در گیمستان

 

 

 

گاد آو وار را بدون کارت گرافیک در PC اجرا کنید!

 

امروزه برای کامپیوتر های رایانه ای تنظیمات گیمینگ بسیار زیادی وجود دارد ولی با این همه تنوع بازی محبوب god of war حتی بدون کارت گرافیک هم قابل اجرا می باشد.

این اتفاق به دلیل بهینه سازی بسیار عالی این بازی بر روی pc می باشد.

بازی Warzone 2 به عنوان یک دنباله اختصاصی ساخته می‌شود

 

 

بنا بر آخرین اخبار موجود، یک دنباله برای بازی Warzone با نام 2 Call of Duty: Warzone در حال ساخت است. این بازی قرار است برای سال 2023 برای کنسول های xbox, ps و pc عرضه شود.

 

بازی Crysis 4 به صورت رسمی معرفی شد

 

قسمت چهارم بازی Crysis در حال ساخت است. استدیوی کرایتک از چهارمین قسمت این بازی شوتر جذاب رو نمایی کرد. بازی Crysis 4 طبق گفته سازنده آن یک بازی شوتر نسل بعد است.

 

تاریخ عرضه پی سی قابل حمل استیم دک مشخص شد

 

ولو زمان عرضه جهانی این کنسول بازی را در 9 اسفند ماه سال جاری اعلام کرد. زمان دقیق عرضه آن در ایران مشخص نیست ولی حدودا چند هفته بعد کنسول steam وارد بازار ایران نیز می شود.

 

افزایش ۴۸۶ درصدی تعداد بازیکنان PUBG بعد از رایگان شدن بازی

 

هفته پیش بود که شرکت Krafton مانند بسیاری از بازی های free to play این بازی را برای گیمر ها رایگان کرد. همین اتفاق باعث رشد 486 درصدی بازیکنان PUBG شد.

 

نتفلیکس به دنبال ساخت بهترین سرویس صنعت بازی‌های ویدیویی است

 

شرکت Netflix اعلام کرده است که تبدیل شدن به غول سرگرمی در صنعت سینما و سریال برایش کافی نیست و می خواهد در سرویس بازی های ویدیویی در سال 2022 ورود کند و یک سرویس عالی دیگر نیز در این صنعت به وجود بیاورد. این خبر زمانی اعلام شده است که این شرکت استدیوی توسعه دهنده بازی Oxenfree یعنی Night School را سال گذشته خریداری کرده است.

 

اجرای بازی Grand Theft Auto 5 روی کنسول گیم‌بوی

 

در چند روز گذشته کیلیپی از اجرا شدن بازی GTA 5 بر روی کنسول Nintendo GAME BOY وایرال شده است. این کلیپ توسط سباستین استکس که یک برنامه نویس ماهر است انتشار یافته است. این شخص با ساختن یک کارتریج جدید توانسته این بازی را روی این کنسول اجرا کند.

 

بخش‌هایی از حالت پورتال Battlefield 2042 رایگان خواهند شد

 

یکی از صاحب نظران گیمینگ با نام Tom Henderson بیان کرده است که بخش هایی از بازی Battlefield 2042 به احتمال زیاد رایگان خواهد شد. Battlefield 2042 بازی موفقی نبود؛ اما این حرکت هوشمندانه می تواند این عنوان را دوباره احیا کند.

 

امکان تجربه بازی های اندروید روی ویندوز با اپ جدید گوگل

 

 

اخباری درباره ساخته شدن نرم افزار Google Play Games برای ویندوز توسط گوگل انتشار یافته است. این نرم افزار به کاربران pc این امکان را می دهد که بازی های اندروید را به راحتی بر روی ویندوز اجرا کنند. Google Play Games تا امروز در 3 کشور کره جنوبی تایوان و هنگ کنگ به صورت بتا عرضه شده است. گوگل در پایان سال میلادی این برنامه را عرضه جهانی خواهد کرد.

 

این بود اخبار این هفته صنعت گیمینگ

منتظر اخبار هفتگی ما از این سایت باشید.

لطفا نظرات خود را  برای ما کامنت کنید.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها