اخبار و مقالات

ترسناک ترین بازی های دنیا گیم

10 تا ازدلهره آور و ترسناک ترین بازی های دنیای گیم

این مقاله به جمع آوری ترسناک ترین و وحشت ناک ترین بازی موجود در صنعت گیم پیداخته است. بازی های موجود در آن به قدری ترسناک هستند که هر گیمری را از شدت ترس به جیغ کشیدن و فریاد زدن وا  می دارند. در همین جهت، از بازی هایی که فقط نگران کننده یا دلهره آور هستند، در این پست صرف نظر کرده ایم. البته ذکر این موضوع هم مهم است که در این لیست ممکن است که تعدادی از بازی های ترسناک فراموش شده باشند و یا این که در رده بندی درستی نباشند.

10- Amnesia: Rebirth

Amnesia: Rebirth از آن جمله بازی هایی است که در قالب بازی ترسناک می تواند شخص گیمر را به خوبی بترساند. داستان این بازی درباره شخص باستان شناسی است به نام (تاسی) که به آفریقا سفر می کند، ولی هواپیمای او در جای ناشناخته از الجزایر سقوط می کند و اتفاقاتی وحشت ناک برای او می افتد. در بازی Amnesia: Rebirth شما هیچ گونه سلاحی برای دفاع یا حمله کردن ندارید و فقط می توانید از دست موجودات ترسناک فرار کنید. فضای تاریک و تنهای این بازی به ترسناک بودن آن به خوبی کمک می کند.

 

9- silent hill 4-the room

 

 

silent hill 4-the room از قدیمی ترین بازی های صنعت گیم است. این بازی به دلیل طراحی کاراکتر های ترسناک و ترس های پرشی بسیار ترسناک است. داستان دلهره آور و جذاب آن این طور روایت می شود. (هنری تاونشند) کابوس های وحشت ناکی می بیند. در یکی از این کابوس ها هنری در ایستگاه مترو کشته شدن خانومی به دست یک موجود ترسناک را مشاهده می کند. بعد از بیدار شدن از خواب هنری از رادیو خبر کشته شدن زنی به همان نام و در همان ایستگاه مترو را می شنود. داشتان این بازی به قدری زیبا و ترسناک است که با گذشت چندین سال از عرضه آن باز همچنان این بازی را در بین جامعه گیمینگ محبوب نگه داشته است.

8- the evil within 2

بازی the evil within 2 شباهت بسیار زیادی به بازی silent hill دارد، اما این شباهت اصلا بد نیست و برای این بازی بسیار جذاب نیز قلم داد می شود. در این بازی سلاح و محمات وجود دارد اما به قدری کم است که شما نمی توانید همیشه در برابر موجودات ترسناک از خود دفاع کنید و بهترین کار در این بازی این است که شما از دست آن ها فرار کنید یا مخفیانه پیش بروید و در موقعیت های حساس درگیر بشوید. در بازی the evil within 2 به دلیل وجود تک شخصیت ترسناک و موجودات عجیب و غریب ترس و زیبایی این بازی به چشم می آید.

 

7- Until Dawn

until dawn

Until Dawn از جمله بازی هایی است که در آن دیوار چهارم بازی شکسته می شود و خودتان را در جای شخصیت های اصلی آن تصور می کنید. همین اتفاق در قالب یک بازی ترس ناک حس آن را دو چندان می کند. وجود jump scary و هیجان لحظه ای و بالا Until Dawn رو به شاهکار تبدیل کرده است. داستان این بازی از سفر تفریحی یک گروه شروع می شود، که برای یاد بود خواهر میت یکی از افراد جمع شان در بالای یک کوه دور هم جمع شده اند؛ در ادامه اتفاقات وحشت ناک و ترسناکی این تفریح را به جهنم تبدیل می کند.

6- the exorcist:Legion VR

the exorcist Legion VR

تکنولوژی VR بازی های ساده ای را که در قالب خودش عرضه می شوند، بسیار جالب و لذت بخش می کند. اگر این بازی ها در ژانر وحشت نیز باشند تجربه کردن آن بسیار واقعی تر می شود. این بازی ها به شما حس واقعی مکان و زمان را ابلاغ می کنند و خودتان را در هر لحظه از بازی تصور می کنید. گیم پلی این بازی به شدت سخت است؛ این سختی نیز به ترس بازی کمک می کند. در این بازی صدا ها خیلی تاثیر گذار هشتند و استفاده از هدفون مناسب بیشتر در جلوگیری از سکته کردن شما کمک می کند.

5- The Conjuring House

The Conjuring House

The Conjuring House از بازی های ترسناکی است که با کمک گرفتن از علم روان شناختی ساخته شده است. این بازی پلیرها را در یک ترس کاملا دائم قرار می دهد و میزان این ترس را دست خوش تغییر می کند. این عنوان از جمله بازی هایی است که می تواند گیمر را تا سر حد مرگ بترساند. The Conjuring House از داستان خوبی بر خوردار نیست، ولی بیشتر تمرکز بازی به ژانر ترس و وحشت بوده و با یک داستان ساده شما را به شدت می ترساند.

4- P-T

P-T

P-T

از جمله بازی هایی که سر و صدای زیادی در ژانر وحشت به پا کرد بازی P.T بود. این بازی فقط توانست که تا نسخه آزمایشی پیش برود و دلیل آن ترسناک بودن بی اندازه نسخه آزمایشی اش بود که در نهایت از عرضه عنوان اصلی آن جلوگیری شد. این بازی شما را در یک دالون از یک خانه با راه رو های تنگ قرار می دهد و شما مجبورید که چندین بار از این راه رو ها عبور کنید و هر بار شما را با ترس های وحشت ناک تر می ترساند. دمو بازی P.T بسیار کوتاه است ولی آن قدر شما را به وحشت می اندازد که همین گیم پلی کم برای لذت بردن ازش کافی خواهد بود.

3- out last 2

out last 2

out last 2 از بد ترین بازی های ترسناکی است که هر شخصی می تواند آن را تجربه کند. این بازی با یک تحقیق روانشناختی عظیم بر اعصاب انسان ساخته شده است و شما را با بد ترین ترسهای موجود در دنیا مواجهه خواهد کرد. در این بازی بدترین شکنجه هایی که می توانید تصور کنید وجود دارد و همچنین وجود سکانس هایی ویران کننده در آن می تواند زندگی شما را به راحتی بهم بریزد. out last 2 آن قدر شما را زجر می دهد که در نهایت به فردی با اعصاب پریشان تبدیل بشوید.

داستان بازی out last 2 از یک دهکده شروع می شود که شما به عنوان یک خبرنگار وارد آن می شوید و همین کافی است که بازی روانی با شما را آغاز کند.

2- resident evil 7

resident evil 2

یکی از بهترین بازی های کپکام قطعا resident evil 7 خواهد بود. این بازی در زمان عرضه خود نگاه بیشتر منتقدان را به خود جلب کرد. resident evil 7 با داستانی بی نظیر و ترس های عجیب و غریب خود علاقه شما را به ژانر وحشت جلب خواهد کرد. این بازی با یک تغییر بسیار اساسی نسبت به نسخه های قبلی خود منتشر شد، که توانست توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. وجود لحظات ترسناک و دراماتیک در به موقع ترین جای خود دلیل موفقیت این عنوان بود.

داستان این بازی آن قدر خوب است که خودتان با بازی کردن آن از این شاهکار لذت ببرید.

1- visage

visage

visage در واقع یک کابوس بسیار زیبا برای گیمر ها است. در این بازی می توان همان بازی P.T که توقف تولید شد را دید. در واقع نفر اول این لیست باید به بازی P.T تعلق می گرفت اما این آرزو به واقعیت تبدیل نشد. دلیل اصلی انتخاب visage در صدر این لیست حس وحشت در تمامی لحظات بازی بوده است. در این بازی امید از شما گرفته و هر لحظه جو بازی بدتر و ترسناک تر خواهد شد. visage آن قدر شما را می ترساند که حتی از کوچک ترین چیز های موجود در این بازی و حتی زندگی خود می ترسید.

سخن پایانی

ژانر وحشت باعث ایجاد یکی از بهترین حس های موجود در جهان برای انسان ها می شود. علاقمندان به این ژانر به دنبال تجربه بیشترین حس ترس ممکن هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان حس وحشت و ترس را بیشتر به علاقمندان آن ارئه کرد. استفاده از کنسول های VR می تواند به خوبی این پیشرف را نشان دهد.

در آخر ما آرزومندیم که پیشرفت روز به روزی صنعت گیم، به خصوص در ژانر وحشت را مشاهده بکنیم

 

10 تا از بهترین بازی های دنیا برای استریم کردن

لطفا نظراتتان را در مورد بازی های موجود در این لیست بیان کنید

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مایکل جکسون
مایکل جکسون
2 سال قبل
امتیاز :
     

P.T حیف بود کاش ساختش ادامه پیدا میکرد.