اخبار و مقالات

چگونه لپ تاپ را به اینترنت گوشی متصل کنیم

چگونه لپ تاپ را به اینترنت گوشی متصل کنیم

چگونه لپ تاپ را به اینترنت گوشی متصل کنیم؟

امروز با یک مقاله دیگری در خدمتتون هستیم با عنوان ” چگونه لپ تاپ را به اینترنت گوشی متصل کنیم ” . بسیاری از افراد گاهی اوقات به اینترنت خانگی یا ثابتی متصل نیستند و در این بین نیاز است تا به اینترنت گوشی خود اتصال پیدا کنند.

از این رو ممکن است برخی ندانند چگونه می‌توان اینترنت گوشی را به لپ تاپ در زمان موردنیاز متصل کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ آشنا سازیم. چنین آموزشی در زمانی کاربردی بوده که دسترسی به اینترنت خانگی یا ثابت میسر نبوده و به شبکه اینترنت نیز نیازمند هستید.

نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ بایستی از قابلیت هات اسپات Hotspot گوشی خود بهره گیرید.

این ویژگی که همان اشتراک گذاری اینترنت با دیگر دستگاه‌ها بوده، بسیار کاربردی است و تلفن هوشمند را به یک روتر تبدیل کرده که از آن می‌توان جهت استفاد شبکه اینترنت به کار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آیا لپ تاپ شما کند هست ؟ با این روش به طور قطعی مشکل کندی سرعت لپ تاپ را حل کنین: حل مشکل کندی سرعت لپ تاپ

آموزش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ

برای اتصال کافی بوده ابتدا هات اسپات گوشی هوشمند خود را فعال کرده و سپس از طریق قسمت وای فای لپ تاپ شاهد رویت شدن نام گوشی(ssid) خود در لیست روترهای متصل به لپ تاپ خواهید بود. در این بین با انتخاب گوشی خود شاهد اتصال به اینترنت لپ تاپ از طریق شبکه موبایل گوشی هوشمند هستید.

بنابراین اتصال لپ تاپ به اینترنت گوشی امر دشواری نبوده و به سادگی می توانید نوت بوک خود را به اینترنت موبایل متصل کنید. ناگفته نماند برای هات اسپات گوشی خود می توانید رمزعبوری انتخاب کنید و هنگام اتصال از طریق لپ تاپ رمزعبور موردنظر را وارد نمایید.

خرید مودم ریموت باکس

منبع

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها