اخبار و مقالات

قهرمانی تیم روسی Team Spirit در مسابقات دوتا

برندگان مسابقات دوتا2

تیم Team Spirit با شکست PSG.LGD در فینال مسابقات The International 10 بازی Dota 2 به مقام قهرمانی رسید و با جایزه‌ی ۱۸.۲ میلیون دلاری به روسیه برگشت.

در مسابقات اینترنشنال ۱۰ نیز مثل همیشه شاهد راه‌یابی ۱۸ تیم به مرحله‌ی گروهی بودیم، که ۶ تیم از آن‌ها با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مناطق مختلف و ۱۲ تیم دیگر ازطریق کسب امتیاز Dota Pro Circuit جواز حضور در این مرحله را کسب کردند. مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 10 در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۱۸ مهر پیگیری شد و در این ۴ روز تیم‌ها با به رقابت پرداختند و صاحب امتیاز شدند.

مرحله‌ی اصلی مسابقات اینترنشنال ۱۰ در بازه‌ی زمانی ۲۰ تا ۲۵ مهر برگزار شد. شانزده تیم راه‌یافته به این مرحله براساس رتبه‌های خود در مرحله‌ی گروهی با هم رقابت کردند. قالب برگزاری تمام دیدا بجز فینال و رقابت های روز اول به‌صورت Best of Three بود.

سرانجام تیم روسی Team Spirit با نتیجه‌ی ۲-۳ بر حریف چینی خود یعنی تیم PSG.LGD غلبه کرد و جایزه‌ی ۱۸.۲ میلیون دلاری این دوره از رقابت‌ها را به خانه ببرد. تیم PSG.LGD نیز به جایگاه دوم رضایت داد و ۱۳ درصد از مجموع جوایز مسابقات را به‌دست آورد. مجموع جایزه‌ی دهمین دوره از تورنمنت اینترنشنال ۴۰ میلیون و ۱۸ هزار و ۱۹۵ دلار بود که بیشترین مبلغ جایزه جمع‌آوری‌شده برای یک مسابقه در تاریخ ورزش‌های الکترونیک به‌حساب می‌آید و عمده این مبلغ توسط طرفداران بازی دوتا2 با خرید آیتم های بازی فراهم شد. این جایزه بین تمام ۱۸ تیم راه‌یافته به مرحله‌ی گروهی مسابقات تقسیم می‌شود و هیچ یک از تیم‌ها دست خالی این رقابت‌ها را ترک نخواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها