آموزشی

آیا هارد اکسترنال به پلی استیشن 4 متصل می شود ؟

آیا هارد اکسترنال به پلی استیشن 4 متصل می شود ؟

اتصال هارد اکسترنال به ps4

در این مقاله میخواهیم به پرتکرار ترین پرسش در مورد اتصال هارد اکسترنال به ps4 بپردازیم که امیدواریم جواب گوی شما باشد.

همانطور که می دانید کنسول پلی استیشن 4 در دو مدل 1 ترابایتی و 500 گیگابایتی به فروش می رسد و گاهی اوقات نیاز است تا هاردی را برای ذخیره کردن بازیها استفاده کرد. از آنجایی که امروزه بازیها حجم بسیاری پیدا کردند، بدیهی بوده که به سراغ هارد یا درایو ذخیره سازی رفت.

در این بین پرسشی در مورد اتصال هارد اکسترنال به ps4 به وجود می‌آید که آیا هارد اکسترنال یا همان درایو ذخیره سازی خارجی به کنسول پلی استیشن 4 متصل می شود، در پاسخ باید بیان داشت که بله روشی برای اتصال هارد اکسترنال به کنسول پلی استیشن 4 وجود دارد. در این مطلب نیز قصد داریم نحوه اتصال را مطرح کنیم.

 

نحوه اتصال هارد اکسترنال به کنسول پلی استیشن 4

سونی با انتشار آپدیت 4.50 موجب شد تا یک هارد اکسترنال برای نصب بازی‌ ها و اپ ها در پلی استیشن 4 به کار گرفته شود. بنابراین پاسخ به پرسش مثبت بوده و افراد توانایی اتصال هارد را به کنسول پلی استیشن 4 سونی دارند.

باید بیان داشت که پلی استیشن 4 تنها هاردهایی با فرمت exFAT را پشتیبانی می کند. بنابراین پیش از آغاز کار هارد را به رایانه شخصی متصل کرده و فرمت را روی exFAT قرار دهید. برای انجام کافی بوده روی آیکون هارد خود راست کلیکی انجام داده و گزینه Format را انتخاب کرده و سپس آن را روی exFAT بگذارید.

 

سپس باید هارد را به کنسول پلی استیشن 4 خود متصل کنید.

در مرحله بعد به تنظیمات کنسول خود مراجعه کرده و به بخش Devices و گزینه USB Storage Devices بروید. در صفحه شاهد خواهید بود که دستگاه هارد شما را شناسایی کرده است. در بخش بعدی با انتخاب گزینه Format as Extended Storage منتظر باشید تا کنسول هارد را برای نصب بازی آماده سازی کند.

 

پس از آن کنسول هارد را به عنوان درایو اصلی ذخیره کردن برنامه و بازی می شناسند. متاسفانه این امر موجب خواهد شد که دیگر دستگاه ها به شناسایی درایو حافظه نپردازند. همچنین، تنها این امکان وجود دارد که بازیها و اپ ها را روی هارد نصب نمایید و داده هایی ماننده فایل ذخیره بازی و تصاویر مربوط به آن در کنسول سه صورت پیش فرض، به هارد اکسترنال تبدیل می شود. هر یک از هاردها را که انتخاب کنید می توانید وارد آن شده و محتوا را به کار گیرید.

 

انتقال بازی به هارد اکسترنال ps4

گذشته از آن جهت انتقال بازی‌ ها و اپ ها از هارد داخلی کنسول، به هارد اکسترنال، وارد هارد داخلی شوید و گزینه Applications را انتخاب نمایید تا لیست بازی ‌ها و اپ های شما به نمایش درآید. در این بخش، با انتخاب گزینه Option و سپس گزینه Move to Extended Storage را انتخاب نمایید و پس از انتخاب بازی‌های مورد نظرتان، گزینه Move را انتخاب و صبر نمایید تا بازی‌های شما منتقل شوند که با توجه به حجم آن‌ها، مدت زمان متفاوت خواهد بود.

همچنین در منوی Storage، می‌توانید درایو اصلی خود را انتخاب کنید که پس از اتصال هارد، به صورت پیش فرض، هارد اکسترنال شما خواهد بود. با انتخاب هر کدام از هاردها، می‌توانید وارد آن‌ها شده و محتویات آن‌ها را مشاهده کنید.

 

خرید هارد اکسترنال برای اتصال به پلی استیشن 4

شما میتوانید از بخش هارد و حافظه , هارد اکسترنال مطلوب خود را برای افزایش ظرفیت حافظه پلی استیشن خود با اطمینان کامل و گارانتی اصالت خریداری کنید .

اگر هم سوال و شبهه ایی دارید میتوانید از پشتیبانی گیمستان سوال بپرسید.

 

خرید هارد اکسترنال برای پلی استیشن 4

 

منبع:

PS4: External HDD Support (US) – PlayStation

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saman
saman
8 ماه قبل

ایا ازروی هارد میشه بازی پلی بشه مثل ps3