راهنمای خرید, نقد و بررسی

جاروبرقی پارس خزر نخرید ! مراقب باشید

آیا جاروبرقی پارس خزر خوب است

آیا جاروبرقی پارس خزر خوب است

آیا جاروبرقی پارس خزر خوب است ؟ اگر برای خرید جاروبرقی به بازار یا فروشگاهی مراجعه کنید، برندهای مختلفی هستند که خرید را برای شما دشوار می سازند. در میان برندهای بین المللی، برخی برندهای نام آشنا ایرانی هم وجود دارند که قطعا خرید آنها خالی از لطف نیست و نباید حس بی اعتمادی نسبت به آنها داشت. از جمله باید به شرکت پارس خزر اشاره داشت که سالها به تولید لوازم خانگی می پردازد و تاکنون توانسته نظر مشتریان بسیاری را جلب کند.

لوازمی از قبیل بخاری برقی، سماور برقی، پنکه و در نهایت جاروبرقی اشاره کرد. اما مواردی هم وجود دارند که شاید موجب شوند افراد را از خرید چنین برندی منصرف سازند.

 

جاروبرقی پارس خزر یک انتخاب خوب؟

در پاسخ باید بیان داشت که این برند ایرانی بوده و نمی توان اطمینان چندانی نداشت، در سالهای گذشته با عدم وجود مدل های مناسب شاید این شرکت می توانست مدل های جذابی را در اختیار مخاطب می گذاشت اما اکنون با وجود جاربروقی های رباتیکی و رباتیکی، افراد تمایل چندانی به خرید یک جاروبرقی ساده آن هم از یک برند ایرانی ندارند.

با خرید جاروبرقی هوشمند یا همان رباتیکی نه تنها صرفه جویی در وقت خواهید داشت، بلکه اطمینان حاصل خواهید کرد محیط موردنظر نه تنها از نظر گردوغبار پاکسازی می شود، بلکه در زمینه باکتری هم باید انتظار تمیز شدن داشت.

بنابراین محصولات جاروبرقی پارس خزر چندان از فناوری های خاصی بهره نمی برند و گزینه های ساده و غیرحرفه‌ای محسوب می شوند. از این رو خرید یک جاروبرقی هوشمند و رباتیکی مزایا بیشتری نسبت به یک جاروبرقی ساده و دستی دارد.

 

فیلتر های بسیار ضعیف پارس خزر

این نوع جاروبرقی‌ها همانطور که پیشتر گفته شد دارای قابلیت‌های مختلفی از جمله ضدباکتری بودن، پاکسازی تحت برنامه و غیره دارند. بنابراین برندی چون پارس خزر چندان کیفیت محصول بالایی نداشته تا به سراغ آن بروید بهتر است از جاروبرقی رباتیکی بهره گیرید.

 

جاروبرقی رباتیک

آپشن پیشنهادی ما , خرید جاروبرقی رباتیک هست به چند دلیل از جمله هوشمند بودن و برنامه پذیر بودن , سبک بودن و قابل حمل بودن , نسبت به کارایی هزینه بسیار کمتر , پایدار تر و ….

شما میتوانید از فروشگاه های مختلف یا از فروشگاه گیمستان که با گارانتی اصالت و با قیمتی کمتر در مقایسه با فروشندگان دیگر , خریداری کنید.

 

خرید جاروبرقی رباتیک

 


 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها